La Vall d'Albaida

País Valencià

Els grans mitjans de comunicació amb el #12M15M

Aquest text es va escriure després del 15M de l'any passat, on es va parlar de l'efecte amb els mitjans de comunicació.

 

"El status quo no va poder ocultar aquest fabulós despertar de la consciència social, que està farta i indignada per la situació actual. Només es veu com els autèntics responsables de la crisi estan eixint impunes de les seues insolidàries i injustes accions especulatives, tant polítiques com financeres.

Aleshores, d'aquest dia només es podia obtenir la següent conclusió: els grans mitjans de comunicació ja no són capaços de posar al dia als seus receptors, perquè són aquests últims els que estan informant als mitjans. Amb la qual cosa, la difusió de tot tipus d'informació - ciència, tecnologia, cultura, política, religió, etc. - amb els tradicionals mitjans es queda estancada.

Mitjançant col.laboració i idees creatives tota la informació es pot difondre perquè tota la Humanitat estigua informada de projectes emprenedors i d'altres temes que succeïsquen en el món."

Han canviat les coses?

Podríem dir que alguna cosa a canviat, ja que en aquesta última setmana els grans mitjans de comunicació estan parlant de “l'aniversari del 15M” a tota hora o al menys cert temps o espai:

Però el primer que hi ha que entendre és aquesta intenció de parlar tant d'aniversari. La dignitat Humana no té temps, ni va ser creada, ni la poden destruir... simplement es transforma.

 

Demà, 12M no és només celebra un aniversari, sinó és prendre el carrer per a seguir alçant la veu i reclamar amb alegria que no som només números. El status quo encara no entén que això només a fet que començar.

 

L'estratègia de l'any passat va ser ignorar-nos, al llarg de l'any han intentat, amb totes les fórmules que disposaven, de desprestigiar les accions efectuades pel moviment i bloquejar les propostes o alternatives, tot per tal de que els responsables de la situació actual seguisquen acumulant poder. Ara, amb el #12M15M pareix que vulguen fer negoci, ja que és l'únic que saben fer i mostrar el moviment com una festa més, com Nadal, Sant Fermí, Setmana Santa, l'1 de Maig, etc., i com sabem tots, aquestes mogudes són on el capitalisme es manifesta més clarament.

 

Amb l'excusa, és faran edicions o programes especials on s'informarà de forma directa les imatges, arguments que ells volen que veja la gent. Gràcies als programes, s'anunciaran amb un munt de publicitats de tot tipus d'empreses de refrescos, automòbils, colònies, roba, detergents, bancs, segurs, etc. Però això és el menys important, si es quedes a casa a veure aquests especials, no eixiràs al carrer i no ho veuràs amb els teus propis ulls.

 

Tenen una nova estratègia en marxa. Si per casualitat, es quedeu en casa i vegeu a gent que es descriu com portaveu o parla amb el nom d'algun col·lectiu, en realitat no representa a ningú...

Escribir comentario

Comentarios: 0